De förnyade sina löften!

Min bror bjöd in till 50-års fest i lördags.
Vilken fest det blev!!!
Han har alltid varit aktiv inom det militära. Det har varit allt ifrån FBU, FN-tjänst i Bosninen och nu Hemvärnet.
Temat för festkvällen var därför repmånad.
Alla hade fått en varsin inkallningsorder som inbjudning där vi skulle infinna oss i uniform kl 1600 på Camp Kullbacken i Sala!
 
 
Efter den kulinariska middagen beståedne av ärtsoppa och punch, fick vi plötsligt höra Delsbo Brudmarsch eka i trädgårdens högtalare.
Alla gästerna blev paffa när Stefan och Cissi kom ut på altanen tillsammans med Prästen Sture.
 
 
Efter 10-års äktenskap förnyade de sina löften till varandra under en otroligt vacker Gudstjänst i deras trädgård tillsammans med en festglad och en smula sliriga församlingsgäster.
Men vilken stämning det blev!
 
 
Inte ett öga lämnades torrt!
Jag är otroligt glad för min storebrors skull att han har lyckats hitta Cecilia. Hon är fantastisk med honom. Ingen annan i HELA universum skulle orka med honom och hans galna upptåg. Men hon gör det. Hon håller ordning på honom och gör honom till en lycklig man!
Han gör ju henne också lycklig som låter henne vara med på alla hans galna upptåg.
Lyllo henne! 😂
 
 
 
En av gästerna tog ut oss på fältet och plåtade rätt coola bilder i motljuset. Det är ju inte alla dagar jag försöker se ut som en militär. I något förstora kläder dessutom...
 
 
Jag höll faktiskt ett tal till min storebror. I en megafon!
Han har ju alltid varit ungefär EN METER längre än mig. (Alla är väl i och för sig längre än mig...) 😅
Men jag ville göra mig hörd för en gångs skull.
Det fungerade faktiskt rätt bra!
 
 
 
Det var en härlig kväll med många härliga skratt!
 
Tusen tack Stefan och Cissi för att jag återigen fick uppleva er kärlek tillsammans och för festen ni bjöd på.
Den skall vi sent glömma!
 
Puss på er! 💕 
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Familj, Fest, Sala, bröllop
#1 - - Mona:

Men vad fint och vilket himla roligt (och passande) tema! <3

Svar: Ja, det var verkligen både roligt och passande! :-)
Katharina