Världspremiär!

Alla hjärtans dag! 
Vi firar nog allt i vår familj. Vi passar på liksom så fort det är någon högtid. Varför inte?
Sen kan vi ju fira ändå, mitt i veckan och utan högtidsdag. Baraföratt...
Livet är ju värt att fira. Varje dag!
 
 
I morse uppvaktade vi våra döttrar med lite kärlekspresenter, pussar och kramar. Sedan fick jag också ett paket. Mitt underställ från Kari Traa har ett antal mil i sig och det märks... jag har nött hål på det. Min fina familj gav mig ett nytt i ett fint litet paket vid frukost.
 
Sedan sa min käre make att vi minsann skulle ta ledigt på förmiddagen. 
Vi skulle nämligen dejta!
 
 
Bara vi två.
Utan barn i "våran hemmabacke"!
 
Det var första gången någonsin som vi tillsammans fick åka en dag i backen. Åka vuxenåk. Inte ett enda åk i vare sig barnbacken eller skolbacken!
 
 
Det blev en lunch på Bergshotellet och ett glas vitt MITTPÅLJUSANDAGEN!!! 
 
 
Ja, men jädrar i min lilla låda vilken dejt jag fick!
Helt fantastiskt.
 
Nu blir det lite jobb i afton. Men det är ju trevligt det också!
 
 
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Allahjärtansdag, Järvsöbacken, Valentinesday, kärlek
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser ju heeeelt underbart ut! Skidåkning/snowboardåkning och dagsvin är banne mig greatness!