Behind the scenes

Nu är det slut på sötebrödsdagarna och almanackans tomma dagar börjar bli färre och färre.
KUL!
 
Vi har en makalöst spännande höst framför oss på så många sätt.
Många har säkert sett våra filmer och små trailers som vi hittills har publicerat på sociala medier...
 
Jag vill bara att ni ska veta att det är tur att ni inte har tillgång till alla bloopers!😂
 
 
Det finns material som skulle kunna räcka till en hel långfilm.
I två delar!
 
 
Gårdagens inspelning innehöll egentligen bara korta tagningar, tack och lov!
 
Det var mycket flams, galenskaper och knasiga repliker som inte alls var meningen.
 
 
Men det är ju sånt som förhöjer det hela ännu mer.
Jag har ett fantastiskt jobb.
Ibland rätt häktiskt.
 
Men att få ha ett av sina största intressen som ett givet inslag i det dagliga arbetet är en lyx som är obetalbar.
 
Jag lär mig något nytt varje dag!
 
 
Nu har jag ett par veckor kvar hemma på kontoret innan det är dags för jakt.
 
Det står visst gåsjakt först ut på schemat.
Otroligt spännande eftersom det blir premiär för mig på gåsjakt.
 
Jag är sjukt laddad! (Ha ha ha, bokstavligen!)
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Jakt
Taggar: Allt om Jakt och Vapen, Jakt, Jaktfilm, Jobb, Jägare, Kulpåjobbet