Påsklovsmys i fjälls

 
Vi är på tjejsemester i Björnrike!
Jag och Stina blev medbjudna på en skidsemester till Björnrike av våra underbara vänner Anna, Tindra och Mira!💕
 
Varken Stina eller jag har varit i Björnrike förut.
Ingen av oss har egentligen åkt slalom i andra backar än i våran backe hemma i Järvsö. 
 
 
Det är fantastiska backar i Björnrike, måste jag säga!
 
 
Så klart har ju de där "pre teen"-ungarna lurat upp den här mamman i "parken" med ENORMA hopp...
Ungarna åkte på som ingenting, jag åkte lite på sidan om de där stora hoppen.
Men sen blev jag mer eller mindre tvingad att åka i alla hopp... annars var jag en fegis.
Det vill man ju inte!
 
 
 
De här tjejerna har verkligen härliga påsklovsdagar!
Idag var de med på "Snöbus" som anordnades nere vid "Björnvallen". 
Alla barn samlades kl 16:30 och sedan fick vi föräldrar hämta dem kl 18.
Det lektes lekar, busades och grillades korv. 
Så himla bra!
Då passade Anna och jag på att åka lite längd.
 
 
 
 
Barnen busar, äter godis, är uppe sent och har knappt några regler alls.
Vi lever loppan helt enkelt! 
 
 
 
Och när nöden inte har någon lag mitt i pisten, så löser det sig ändå...
 
 
 
 
Ingenting är omöjligt. Vi löser det mesta!
 
 
Nu ska vi fortsätta med att ha så lite regler som möjligt, vara uppe sent på kvällarna och äta godis i tid och otid.
Vi ska fortsätta att leva loppan helt enkelt!
 
Hej så länge!