Löparbilder

Jag brukar för det mesta kliva upp 04:15, snöra på mig löparskorna och träningskläderna. Säga åt Yosh ungefär 8 000 ggr att han ska ligga ner och vara tyst (låter som ett skeft cykelhjul i olika impulser) medan jag gör oss iordning för morgonens löprunda.
 
Att sen öppna dörren, andas in den friska och klara hälsingeluften, börja tussa i ett lagom löptempo ner för vår uppfart. Höra fåglarna sjunga högt och ljudligt och se hur solen sakta stiger över bergskanten på "Jarseklack" (Järvsöklack).
Det är mental återhämtning på hög nivå!
 
Jag tänkte härmed bjuda er på några av mina upplevelser i bildform. Allt det vackra som dessa mornar och Järvsö bjuder oss på. 
 
Alla bilder är tagna med min Iphone 7 helt utan filter (använder högst sällan sånt om det inte är något roligt på Snap ;).
 
Håll till godo:
 
 
 
 
 
 
 
Vem kan inte bli pigg och glad efter dessa underbara mornar?
 
Det är ett fantastiskt sätt att börja dagen på.
Järvsö är så vackert!
 
Någon som är sugen att hänga på?
 
En kommentar publicerat i Träning
Taggar: Bilder, Löpning, Outdoors, Running, Träning, järvsö
#1 - - Anonym:

Jag hade gärna följt med om vi bott där uppe.Tack för fina bilder ❤️

Svar: Tack själv!
Katharina