När träningsdjävulen slår till!

Jag var inte taggad för fem öre i morse när jag klev upp ur sängen 04:15. Lite seg ifrån gårdagens arbetsdag i Stockholm. Men har jag bestämt något så är det så, punkt slut. Tanken var ett lugnare pass idag. Bara för att jag inte var så himla laddad...
 
 
Jag ställde in mig på 45 min löpning på löparbandet. Yey... hur sexigt som helst. NOT!
Uppvärmning i 5 min 6 min/tempo.Ååå, va trist. Lånade Stinas braiga hörlurar så jag kunde dunka på med bra musik i örnen. 
 
 
Efter 5 min ökade jag tempot till 5 min/km. Ganska tråkigt det också på ett löparband.
Så för att få tiden att gå körde jag 5 minuters intervaller i 4:10 tempo. Jag som skulle ta det lite lugnt...? Jag blev lite lätt DYNGSUR. Skönt att liksom piska ur sig latmasken så där.
 
 
Därefter smaskade jag på med en del styrkeövningar. Körde lite extra på triceps eftersom jag har lite träningsverks sen sist. Svider lite extra när man går på igen. Bara för att liksom jävlas lite extra med kroppen. ;)
 
 
För övrigt så har våra hysteriska veckor kört igång på riktigt nu. Alla dessa skolaktiviteter. Fast trevliga sådan så klart!
I tisdagskväll blev vi bjudna på teater av Malins klass. Sååå duktiga! 
 
 
Ester var på sin första bal igår!
Jösses, så stora de blir...
Så fina!