Ingenting är omöjligt!

Den stora jobbar, mellisarna åker kvällsåk i backen, hunden skulle behövt en genomkörare och den yngsta är lite extra mammig nu när jag varit borta ett par dagar. Dessutom skulle jag och Johan skulle behövt glida lite på laggen för att bara få ett lätt kort pass innan helgens Harsa Ski Marathon.
 
 
Så vad göra?
Det löser man ju lätt! I vår familj är ingeting omöjligt. Eller det kanske det är men det mesta kan vi faktiskt lösa. Så, hunden i sele, den yngsta på snowracern efter och Johan och jag kunde glida på laggen i Harsa i afton! 
 
 
 
 
-2 grader och fina spår! Det ser ut att kunna bli fint underlag till helgens Harsa Ski Marathon!
 
 
En liten paus och fruktstund var välbehövlig. Sedan bestämde sig Stina för att själv åka lite skidor.
 
 
Vilken fantastiskt härlig kväll vi fick. Inte bara det att vi fick till det med träningen trots lite logistiklösning innan, dels väderförhållandena. Underbart! Dessutom fick vi ju en mysig familjestund också! Bara positiva saker! 
 
 
Imorgon är det vila, vila, vila. Äta bra och försöka ladda mentalt. På lördag är det dags. Det suger till ordentligt i magen när jag tänker på det hela. Jag hoppas verkligen att jag kan göra ett bra lopp. Mitt egna lopp och att jag orkar hålla i hela vägen runt dessa 42 kilometrar. Wiiiii....
 
Håll tummarna är ni snälla!
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Barn, Harsa, Harsagården, längdskidåkning