Julkänsla

Nu börjar det bli lite julkänsla i vårt hus.
Vår mornar är helt underbara!
 
 
 
Tända ljus och julkalendern!
 
 
 
Det bästa är att ungarna kommer upp fort ur sängen när det är julkalendern. Det går liksom så mycket enklare.
 
 
Vad gillar ni årets Julkalender? Vi gillar den skarpt! Jag älskar när det handlar om julen och Tomten, snö och är så där "julig" liksom. 
 
 
Nu är det fredag och vi kan lägga en bra arbetsvecka till handlingarna och göra helg. Jag längtar verkligen till måndag, månda intressanta göromål som väntar mig till veckan. Det är lite svårt att sluta jobba... Snart ska vi ju också flytta in i våra nya lokaler!!!
 
 
Nu tar vi helg och har en härlig sådan att se fram emot.
Jag ska börja min helg i skogen med den här bruna bästisen!
Det ser jag fram emot! 
 
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Julförberedelser, Julkalendern, Julkänsla, Julmys
#1 - - JUNITJEJ:

Så fint det är med tända ljus!

Imorgon väntar en ny lucka i min julkalender. Då blir det en perfekt vint för alla hundälskare!