Tankar

Ibland funderar jag lite för mycket. Lite för mycket på allt. Jag önskar att jag bara kunde låta bli.
Då skulle jag bli mindre bekymrad. Så klart. :)
Men ibland när det är lite mycket, det liksom "hopar ihop sig" så ramlar det en del negativa tankar in i mitt annars ganska positiva huvud.
 
 
Det är tur att jag har mitt lilla "vattenhål" så jag får bort dessa negativa vibbar som stör mitt sinne.
Jag ska verkligen, VERKLIGEN, försöka att rensa bort negativa människor i min närhet som själ min energi. På riktigt.
 
 
Träningen är för mig som en slags meditation. 
Jag går in i mig själv. Det är jag och mina andetag, min puls, min svett.
Det är jag och min kropp som kämpar.
 
 
En del männsikor gillar att slappna av genom att läsa en god bok (sånt gillar jag också!), andra genom att slötitta på någon serie eller film. 
Jag slappnar av under träning. Då hittar jag ny energi, städar bort alla negativa tankar och kan möta dagen med ett leende!
 
Underbart!