Träningsevent med Gymmix och kräftkalas på Bergvägen

Jag fick en fråga för ett tag sedan om jag inte kunde ställa upp och instruera på Ljusdals Gymmix träningsevent i slutet av augusti. Jo, men för tusan. Nog skulle jag väl kunna göra det? Fast ju närmare dagen kom ju mindre tid kändes det som om jag hade för att damma av instruktörskunskaperna....
 
 
Gymmix i Ljusdal hade ordnat med ett jättefint convent i Tallhalla där man hade en hel del utställare och flera olika gästinstruktörer. Både Gymmix egna och sådana som de bjudit in (som mig t ex).
 
 
 
 
Carro Andersson var en av Ljusdals egna instruktörer som bjöd på lite GRIT Cardio.
 
 
Ebba var med och svettades. Ett riktigt bra pass om man vill utmana sig ordentligt!
 
 
Cecilia Gustafsson var en annan inbjuden instruktör som körde Soma Mind - fuktionell stillhet. Ett pass i där fokus ligger på återhätmningen, den fysiska och mentala vilan.
Jösses, det här skulle jag verkligen behöva träna på...
 
 
 
 
Efter Soma Mind var det dags för mig att väcka upp deltagarna ur dvalan och riva av ett pass Bodystep.
Måste säga att det var verkligen jätteskoj! Shit... jag ska nog erkänna att jag saknar instruerandet lite. Men tiden räcker helt enkelt inte till nu när jag fokuserar på En Svensk Klassiker. Men jättekul att få vara med på en sån här dag!
 
Direkt efter mitt pass åkte jag hem för att förbereda kvällens kräftskiva och ta emot vårt främmande!
 
 
 
 
 
 
 
Riktigt gott och riktigt trevligt med besök bestående av min lillasyster med dotter.
 
Lägg märke till våra fantastiska kräfthattar. Eftersom det var slut på ICA så är dessa HANDMADE!!! Japp, Team Klipp & Klistra har gjort dessa otroligt fina kräfthattar av ritpapper och papptalrikar. Snygga va´?
 
Vi har avslutat helgen med ett mysigt besök på Järvzoo.
 
 
 
 
 
Tack snälla för besöket och för en urmysig helg!
Nu ska vi krama ur det sista ur den här helgen (shit helgerna går ju så fort!!!) för att ladda batterierna inför kommande arbetsvecka.
Fortsatt trevlig söndag på er!
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Bodystep, Gymmix, Järvzoo, Kräftor, Kräftskiva, Lesmills, Träning