Team Judit & Judit är komplett!

Äntligen! Som vi har väntat!!! Men nu är äntligen Team Judit & Judit komplett igen. Det innebär att vi tränar tillsammans på luncherna på måndagar och fredagar. Det innebär dråpliga uttryck, svordomar och en hel del arga blickar. Men det är ju det som är tjusningen.
Det är ju det som är Team Judit & Judit.
 
 
Men min dag började faktiskt innan det här lunchpasset.
Den började 04:15, fast jag sackade på lite och inväntade ljuset lite. Fast det uteblev de första 8 km...
 
 
Men vid 05:30 tiden såg man åtminstone konutererna på träden. Men jag gillar det här tidiga mornarna fast jag saknar morgonljuset. Nu får jag vänta ett helt år innan dessa ljuvliga och ljusa mornar är tillbaka igen.
 
 
Första löprundan efter förkylningen. Jag körde 14 km i lugnt tempo och de kändes bra förutom att jag verkligen behöver köpa nya skor! Jag trodde jag skulle klara mig med mina älsklingar fram och förbi Lidingöloppet. Men jag inser att det är ohållbart. Idag var det som att springa i mockasiner. Jag kände varenda sten genom sulan.
Skit också!
 
Nåväl, tillbaka till Team Judit och Judit och vårt lunchpass!
 
 
 
Judit nr 1 körde 5 min stakmaskin, 5 min cykel i 20 min.
 
 
Judit nr 2 körde löpning i 20 min.
Judit har ett ord hon älskar allra mest när hon tränar, det att räkna ner (fort som fan) för att sen vråla VILA!
 
"4 minutes to VILAAAAAAAAAAAA!"
 
 
Efter konditionsdelen hinner vi med lite styrka också. Fast först måste ju Judit nr 2 vila lite...
 
 
"Ähe, för fan! Det här var ju åt helvete det! Jag kör nog vanliga plankan ja´!"
 
 
 
 
 
"Men va fan va tung han var nu ra? Den här gången da??!", utbrister Judit nr 1 efter omgång 3 med ryggövningen.
"Åh, hon är med mej! Hon är i mitt lag! Kolla här rå!", ropar Judit nr 2 och börjar sjunga och göra bokstäver med händerna likt låten YMCA.
 
 
V
 
 
I
 
 
L
 
 
VILA!
 
 
Trodde hon ja´! ;)
 
Masken var också på gymmet idag.
 
 
 
Masken är lika glad och lycklig som vanligt när han får träna. Kul att se!
 
Ja, men det känns lite som "the good old days"!
 
Längtar redan till fredag när det är dags för Team J&J igen!
 

 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: 2xu, Citygym, Skierg, Stakmaskin, löpning