Jamtens turridning i Järvsö!

Tänk att det finns så många Guldkorn här på hemmaplan! Flera utan att man vet om det! I afton har jag och Ebba varit och provat ett sådant - Jamtens turridning i Bäcken, Järvsö. 
 
 
Victoria tog emot oss med öppen famn och var så otroligt välkomnande! "En viss ridvana" står det på deras sida på Facebook... Jag var ärlig och sa att jag är ringrostig eftersom det är drygt 4 år sedan jag la av med ridningen... 
 
Alltså.. handen på hjärtat - Jag var nog MER ÄN RINGROSTIG! HA HA HA! Fast hästarna på Jamtens är så goa så jag får nog säga att "min" häst, Burre, tog väl hand om mig.
 
 
 
 
Det var nästan trollskt att få kliva ner med hästarna i älven i underbart vackra Järvsö, med bergen som bakgrund, ett ljummet vatten och en ännu ljummare sommarkväll.
 
 
Det här kommer vi att göra igen! Snart nog!
 
Tack så mycket för en underbar kväll, Victoria och Jamtens Turridning. Helt ljuvligt. Nu somnar vi gott med ett leende på läpparna och ser fram emot nästa gång. Det här är något som jag varmt kan rekommendera!
 
Tänk att vi har så många Guldkorn här hemma i underbara Järvsö!