Träning, OS och Michael Bublé - vilka dagar!

Så är vår lilla mini-semester strax till ända. Så mysigt, så välbehövligt! Senast vi fick njuta så här helt barnfria var för snart 3 år sedan. Så tillfällena haglar ju inte över oss. ;)
 
Gårdagen började med ett besök på SATS globen. Vi fick ett sånt otroligt bra bemötande av personalen där!
 
 
Tusen tack för all service som vi fick de dagar som vi var och tränade hos er. Måste var ett av SATS bästa personal i repan - lätt! 
 
 
Vi körde inga gruppträningar igår utan körde egen träning. Johan körde ett styrkepass och jag körde intervaller på löpbandet så blev det lite pisk av magmusklerna av olika slag.
 
Efter träningspasset så tog vi oss in till stan och för en lunch på en Sportbar så vi kunde se hockeymatchen... OS-finalen mellan Sverige - Canada...
 
 
Mina intervaller hade tydligen tömt mina reserver för jag kände mig helt utmärglad och proppade i mig en hel hamburgertallrik i ett svep helt utan några större problem. ;)
 
Matchen slutade som vi alla vet vi det här laget med förlust. Trist...
 
Men, vår dag hade ju liksom bara börjat! Nu till det bästa och egentligen anledningen till våra dagar i Stockholm.
 
Konsert med Michael Bublé!
 
 
Vilken show han bjöd på! Vilken världsartist han är, otroligt duktig!!! Han kunde ju så klart inte låta bli att pika oss lite för förlusten i hockey... han kommer ju ifrån Canada...
 
Nåväl, nu ska vi avsluta våra härliga dagar med att avnjuta de sista timmarna tillsammans innan vi åker hem igen. Borta bra men hemma bäst, så är det!
 
4 dagar utan barnen... Hua!!! Mer klarar vi inte!