Förkylt... igen :(

Åh, jag trodde jag skulle klara mig minst 1 år efter att jag låg i influensan i början av mars. Men NÄ! Fasiken!!! Det kliar ju i min kropp utan träning, en slags allergisk reaktion skulle jag vilja säga. Det kanske är därför som jag nyser så väldigt just nu? ;) Fredagmorgon fick jag mig en härlig genomkörare och körde morgonklass med några tappra deltagare. Hade tänkt köra snabba intervaller på lunchen... men... något hände... ; FÖRKYLNINGEN KOM!
 
Vaknar kl 04:30 på lördagmorgon, täppt och rastlös. Att ta en morgonrunda är helt otänkbart. FAN! Men jag fick göra det bästa av det sämsta:
 
 
 
En PW i tidiga ottan med min bästa kompis var ett okej alternativ. Vi gick i 75 min men jag fick aldrig upp värmen riktigt...
 
 
Men det fick tydligen Yosh???!
 
 
Mitt på dagen så var det dags för lite nytta. Vi håller ju på att bygga ny altan, längtar tills det blir klart så man kan få sitta där och sippa på något gott i sena sommarkvällen.
 
 
Hittade den perfekta uppgiften till 5-åringen också. De gillar ju att hjälpa till och det är bra att uppmuntra det så länge viljan är frivillig. Den brukar ha en förmåga att försvinna när de blir lite äldre...
 
Efter vårt flit så blev det grillning med bästaste grannarna. Jag har fått en egen liten beundrare i granngården. Jag tror t o m att gårdagens samkväm stärkte mina aktier hos honom.
 
 
TADAAAAAM!!! Lilljägar´n på Bergvägen! Lyckan var total när han fick en jaktkeps av oss som liksom matchade hans outfit perfekt!
 
 
Wilmer och Stina båda 09:or men har smått olika intressen. Den här bilden är så fantastisk. Ser ni.... det stereotypa??! HA HA HA! Han superlycklig över att ha kommit hem ifrån jakten med något jättebyte... hon sitter hemma har utfodrat barnen och är lite sliten...  HA HA HA! Nu ser det faktiskt inte riktigt ut så i vår familj eftersom vi båda jagar. Men bilden är lite kul, eller hur?
 
Nu ska vi förbereda oss för att gratta bästaste Ester på 11-års dagen!
 
 
HIPP HIPP HURRAAAAAA!!!!