Tänk om tiden bara kunde räcka till...

Jag älskar hösten. Jag älskar den höga, klara luften och alla dofter i skogen. När jag går i skogen så får jag verkligen mental återhämtning. Jag lever ett liv i ett rätt högt tempo med mycket fysisk träning, ett heltids jobb som jag delvis reser i, 4 barn, hus OCH... en VORSTEH! (Den sistnämda kräver nog mest... ;)
 
Då är det helt ljuvligt att få en stund innan jobb och träning i skogen.
 
 
Byta ut höga klackar eller Nike-skor till Graningekängor som är härligt mjuka och inkörda. 
 
 
Att få dela en morgonstund med min kompis Yosh som ALLTID är glad och som ALLTID älskar mig gränslöst oavsett mitt humör eller utseende, det är livskvalité på hög nivå! Att slippa känna stress och press, alla komma-ihåg, möten och skolbarnspackningar...
 
 
Att dessutom får dela en sån stund med en av mina bästa, det gör stunden ännu mer ljuvlig.
 
Nu ska jag ladda mina batterier för flera träningsklasser, 2 dagar i Stockholm och en "Kattfest" på lördag.
 
Jösses...