Tack Malmö för den här gången!

Återigen har jag gjort en tripp till Skåneland. Jag passar ju på att förena nytta med nöje. Dagtid jobbar jag i fastighetsbranschen och sitter i många möten dagarna i ända, men så har jag en speciell vän som ser till att ta hand om mig lite extra när jag kommer ner.
 
 
En sån där vän ni vet som liksom aldrig förändras, alltid finns där oavsett. Det har gått många år mellan våra möten, men trots det så är vår vänskap densamma. Jag kan sitta och lyssna till hennes kloka och djupa analyser för att i nästa sekund brista ut i ett tokigt ASGARV! 
 
 
Ibland känns det nästa lite otroligt att vi kan få sitta tillsammans och avnjuta en smarrig middag (tillagad av hennes man, Kolja!) och bara prata skit över ett glas vin. Some catching up, liksom. ;)
 
 
Det är inte alla dagar som vi ses, men när vi ses är det så underbart härligt att få tanka kropp och själ med lite Sanhsara-skratt och tankar!
 
 
 
Nu ska storstadsmiljön bytas ut mot skogarna i Västernorrland. Det står jakt på mitt helgschema - änd aj lav it!
 
Åh, välkommen underbara helg!