"Det morrade lite på sängkanten..."

Jag frågade lite försynt och försiktigt igår eftermiddag, om inte Judit kunde tänka sig ett morgonpass med mig på tisdagsmorgonen.
 
Hon liksom spänner ögonen i mig och morrar fram med sammanbitna tänder;
 
"Ja, jag funderar på det. Kanske. Kom ihåg K A N S K E!!!"
 
 
Så kom hon, vår alldeles egna Gollum... ;)
 
"Aaa asså... fy fan, jag hörde telefon ba durr-durr imorse, jag ba; Åh, nu är det den där Katt-jäveln..."
 
"Ja, men det är ju skitbra att du är här!"
 
"Jo... men det morrade lite på sängkanten när jag satt där och skulle ta mig iväg...."
 
Hon är för go. Lite ljuvlig för att beskriva i ord.
 
Ebba är också lite halvljuvlig på morgonen. Men hon liksom envisas med att försöka vara lika morgonpigg och rask som sin mor och SKA med och träna innan kl 06!
 
 
Men hon gör det bra, även om jag kanske väljer att inte prata så hiiimla mycket med henne för hennes svar liksom fräser och skvätter. Som en katt nästan. Ni vet en sån där elak jävel.
 
Sen blev det lite morgonträning för några glada deltagare som gillar att träna med mig kl 07 på tisdagsmornar och fredagsmornar på Citygym!
 
 
Det är alltid lika underbart att börja dagen med lite träning!
 
Men det känns i min kropp nu att jag behöver lite återhämtning och vila nu. 7 pass 5 dagar i sträck. 
 
Imorgon ska jag vila. :)