Räkafton på Lillbabs!

Men vilken dag! Vilken kväll!
 
Jag och mina tjejer på räkafton med bästaste grannarna. Snacka om pangkväll!
 
 
En helt fantastiskt ljuvlig junikväll med smarrig mat och supermysigt sällskap i form av Frida och Monica!
 
 
Har ni vägarna förbi och det är tisdag, se då till att boka ett bord och smaka av Järvsös... eller ja, kanske Hälsinglands smarrigaste musselsoppa! Gaaaahhhh!!!
 
Tyvärr blir man mätt för fort när det är buffé.
 
 
Många skratt och mycket tok var det som färgade kvällen. Det blev inte mycket bättre av att Frida och Ebba tokade på i vanlig ordning.
 
 
Kvällens orkester (förutom Åberg med gitarrkomp och pianokomp) bestod av Ebba & Frida ala flaskorkester...
 
 
Men emellanåt så blev det långa pauser då dessa två socialmonster var tvungna att avbryta för andra aktiviteter. ;)
 
En helt otroligt mysig kväll. Jag är makalöst tacksam för jag vill ju passa på att umgås så mycket jag kan lite extra med Ebba nu eftersom hon åker till London på tisdag för nästan 1 månads engelska studier. Mammas hjärta blöder redan.
 
God afton på er!