Kräftskiva & gruppträning på Citygym!

Men alltså! Jag vet inte hur många ggr/år vi äter kräftor/räkor? Vi har inte någon premiär direkt...
 
Men ikväll så gjorde vi det lite extra "bara för att" liksom.
 
Dessutom var det bara vi tjejer eftersom pappan har åkt norrut för att göra jaktreportage.
 
 
 
 
 
Den här veckan blir ett pussel utöver det vanliga. Men vi är ju ganska van vid att pussla... 
 
Måndag; Stina till "Judit" medan jag kör Bodystep
Tisdag: Ebba tar Stina när jag åker till Arlanda (jobb i Malmö), pappan löser av på natten.
Ons-tors: jobb i Malmö.
Fredag-söndag: Västernorrland för jakt! :)
 
 
 
Yosh har hunnit bli 1 1/2 år nu och det ska bli MYCKET intressant att se om all träning ger frukt. Jag längtar verkligen ut i skog & mark och jag ser verkligen fram emot årets jakt med spänning. Så klart har jag väl rätt höga krav och förväntningar på mig själv med tanke på fjolårets resultat, men jag får försöka släppa det och bara njuta!
 
Där emellan filar jag på de nya klasserna som jag ska köra på Citygym f o m v 36.  
Zamba, Step-styrka och Funktionell Träning.
 
 
VÄLKOMNA ska ni vara!!!
 
Ja, men Herre Gud så härligt det är att leva! Dessutom har jag träningsvärk i magen sen igår.
 
I like!