Modell för en dag!

Idag har tjejerna i familjen fått göra sånt som tjejer gillar - varit modell för en dag!

Himla lyxigt att få sätta sig i en stol och bli ompysslad, sminkad och stylad. Egentligen inte alls min grej, men jag tänkte att tjejerna skulle tycka att det skulle vara kul att vara med i en "mini-Top-model".



Älskade Ester...



Syskonkärleken förevigad.



Stina var också jätteduktig på att "poosa".



Vackra, vackra Ebba!



Jag fick också prova på att vara en modell och köra en massa olika "pooser".



Vi fick verkligen känna oss bortskämda. Det var verkligen en rolig dag, lite speciell och något man inte gör titt som tätt. Jag tror att tjejerna uppskattade dagen.

Får ni chansen att prova detta - ta den! Verkligen en rolig grej!
#1 - - Anna:

Har också varit "modell för en dag" - men uppskattade det inte alls lika mycket som dina tjejer ser att ha gjort. Får kanske ta med mig M om ett par år och göra om det, blir förmodligen mycket roligare då! Ni är i vilket fall jättefina!