Men URSÄKTA MIG DÅ??!

Att jag har haft lite mycket att göra, för lite tid och dålig planering. Ja... tänk va, även solen har sina fläckar! :-)

Skämt å sido, jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen som jag brukar. SKÄMMES!

Här är det full fart och lite till. Träningen har så sakteliga tagit ett rejält kliv framåt igen, jag känner att jag inom en snar framtid är på banan igen. Visst, jag hostar ju så klart fortfarande, men det ignorerar jag! Orkar inte vänta mer nu.

Var till Gävle i måndags i ett ärende och passade på att shoppa lite. Nya Replay jeans - me just love! Fick gå ner en storlek dock... från 25 till 24? Kan ju vara modellen också som gör det?



Stina fick nya vårkläder som skulle provas omedelbart när hon vaknade... i pyjamasen...



När jag kom hem på kvällen efter en rätt lång och påfrestande dag i Gävle, blev jag serverad denna smarrig sallad. Tack!!!

Näe, nu ska jag både påbörja och avsluta de projekt som jag har på agendan!

Ta vara på dagarna, ljuset och våren.

Väl mött ska ni vara!