Klant!!!

Jag har en förmåga att lyckas med det omöjliga.

Igår morse skulle jag vara effektiv och tvätta fönstrena tidigt så jag fick mycket kvar av dagen till annnat.
Allt började så bra...

Men vi har ett fönster som går utåt och det enda sättet att tvätta det på är ju att hänga utanför och det är ganska högt ner till backen.

Jag tappar ju självklart balansen och för att rädda mitt skinn ifrån att bli väldigt illa tilltuffsat, grabbar jag tag i fönstret bredvid som också står öppet, svingar mig tillbaka in på fastmark varpå det fönstret slår igen och jag fastnar med fingret emellan.

Så klart!!!



Det gjorde så grönjävla ont så jag faktiskt höll på att tuppa av. Jag tycker mig ha en rätt hög smärtgräns efter tre komplicerade förlossningar...

Men helt ärligt fick jag ta mig in på WC:n för att kräkas, kallsvetten och den bleka färgen i ansiktet var ett faktum.

Okej, ta det lugnt en liten stund så går det säkert över så kan jag åtminstone få göra klart.
Icke! Så fort jag reste på mig så var det kört.

Hur klen har jag blivit egentligen? För ett pekfinger??! Fy fan, vad fjantigt!



Det har dunkat på rätt friskt under natten. Fingrets tjocklek är något bredare än normalt. :-)

Irriterande nog är det så klart höger... fasiken vad handikappad man blir - för ett litet pekfinger??!

Ja... det finns bara en som lyckas med sånt här.
#1 - - Anna:

Jag kan garantera att du inte är ensam, men det gör ju inte att du får mindre ont! Stackare, det ser riktigt otäckt ut! Krya på lilla fingret, och ta det lugnt i helgen!

#2 - - Lisa:

Nagelband är inte att leka med, tro mej...du kanske skulle kolla opp det,,,du vet ju vad du har framför dej och då måste det ju vara okej,,absolut!!!