Nervös

Imorgon är det dags för Räkans tunntarmsbiopsi. HUA! Jag kan inte låta bli att gruva mig. Det är ju så ynkligt när de är små. Hon ska vara fastande från kl 04 imorgon bitti. Det blir ju en intressant upplevelse. Kl 08 ska vi vara där, "emlade" och klara. (Bedövningssalva på ovansidan av händerna)
Det går säkert bra. Det är ju ingen jättemastodonoperation som hon ska genomgå, men det hjälps ju inte. Det är i alla fall gruvsamt. Skitsamma om det är ett litet skrubbsår som är orsaken till det onda när de små liven gråter. Man vill ju inte att ens barn ska ha ont och lida.

Giv mig styrka!
#1 - - mormor:

En jättebamsekram med mycke styrka i från mamsen!!

Mina tankar är hos er imorron...hoppas du känner det.

#2 - - Anna-Carin:

All min lycka till till er båda.....varm stor mjuk go kram!