Heja Sverige!

Ja jävlar i min lilla låda!

I afton har jag tittat (tyvärr missade jag att kika från början!) på Viktorias & Daniels konsert. Alltså, vilket enastående brudpar. Vilket fantastiskt ödmjukt Kronprinsesspar vi har i Sverige!
Skit på er alla avundsjuka, missunsamma männsikor som inte kan se vad vi har här i Sverige! Jag ger mer än gärna en lite del av min kaka till Kungahuset!
De är de lata skitråttorna som gnäller högst, de som vi andra betalar för. Jag betalar hellre en del av min kaka till ett Kungahus som gör något för Sverige, än för en lat rackare som älskar att leva på bidrag för att slippa jobba.



Inför morgondagen (lördag), önskar jag Viktoria & Daniel all lycka på deras stora dag.

Jag brukar sällan blogga om politik eller andra samhällsfrågor, men det här ämnet är just i dagarna så laddat och jag tycker att det är helt underbart med bröllopsyra i Sverige.

Näe, var stolt, var Svensk och hylla vårt Kungahus, vår Kronprinsessa och hennes blivande Prins.



Länge Leve Kungahuset!

Länge Leve Sverige!