4 dagar kvar...

Nu har vi svidat om, från mässmundering till våtdräkt. Nästa etapp i En Svensk Klassiker står för dörren:
Vansbrosimmet.
 
 
Om allt går vägen så har Johan klarat av En Svensk Klassiker på lördag eftermiddag!
Jösses, så duktig han är!
Jag har en etapp kvar innan jag är klar - Lidingöloppet.
 
 
Så efter jobbet tillbringade vi eftermiddagen på Mines strand för att simträna lite. 
Yosh fick också vara med lite. Han vill ju gärna vara med på allt, men att simma jättelångt ut är inte Yosh starkaste sida. Då vill han vara nära, helst rida på ryggen... ;)
 
 
Men med lite lock och mod så tuffade han till sig till slut. Fast det gick fort in till bryggan när han fick syn på mig.
 
 
Stina passade på att ta sig ett dopp.
 
 
 
 
 
Vi fick dela upp oss lite idag under simningen och simma i omgångar eftersom vi inte kan lämna Stina helt själv på stranden. Jag tror och hoppas också att det här med att simma i en kall älv i motströms har gjort någon form av nytta. Jag hoppas verkligen att det ger resultat och hjälper mig i mål.
 
 
 
 
Efter dagens simpass så förtjänade vi smaskig mat på en helt vanlig "surtisdag".
 
Han gör det så bra... han är så himla duktig på det här med att grilla... ;)
 
En kommentar publicerat i Träning
Taggar: En Svensk Klassiker, Sommar, Vansbrosimmet, head, hälsingland, järvsö, ljusnan, simning, simträning, våtdräkt
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Kommer gå SUPER!!! lycka till!!

Jag har precis bestämt mig för att göra en Klassiker...börjar med Vätternrundan nästa år!

Svar: Tack! Ja, jag hoppas det! Åh, så roligt att du tänker göra klassikern! Jag ångrar inte en sekund av allt jag gjort, all svett alla tårar (ja, för tusan jag har gråtit också) och allt slit genom de lopp jag hittills har klarat. Så häftigt att man kan fixa dessa superdistanser! En simpel morsa, liksom??! ;) Du kommer att få en härlig resa! Lycka till med alla lopp!
Katharina