Två byggveckor kvar!

Nu återstår det endast två byggveckor kvar.
 
Fattar ni?
Det känns overkligt!
 
 
Varje ledig stund mellan jobb, skjuts av barn, ponny, vovve,
matlagning och vardagspussel, spenderas i huset.
 
Jag ska säga att det är och har varit fantastiskt roligt och vi har hållit sams hela tiden.
Vi har skrattat ofantligt mycket.
 
Mest åt mig och mina upptåg då förstås.
 
 
Från och med nu och fram till inflyttning kommer jag inte att bjuda på några uppdaterade bilder längre.
 
Lite för att "hålla lite på hanen".
 
 
Det återstår två byggveckor nu.
Vecka 15 och vecka 16.
Vecka 17 är inflyttningsvecka.
 
Det är nu det händer en massa saker i huset.
Det är nu allt börjar ta form.
 
 
Herre Gud??!
Jag brukar fundera på den där tiden när jag lyxade till det och  tog mig lite "egen tid" och läste en bok senast.
 
Jag minns inte riktigt vilket år det var, men jag vet att jag har gjort det.
 
Eller när jag kollade på en film sist. Ni vet så där "söndagslappskolla".
 
Minns inte när det hände senast...
 
 
Nu passar det inte riktigt in i vårt liv.
 
Idag när vi som bäst stod och skar till gipsskivor frågade jag min älskade make vad vi ska ha för projekt efter det här.
 
Blev för en millisekund lite nervös över att vi skulle ha massor av tid till att läsa böcker och söndagsslöa!
 
Men kom rätt raskt på att tomten kommer att behöva en hel del kärlek efter detta bygge!
 
Phu, vilket tur!
 
Hur trist vore det inte att bara sitta på "röva" och läsa någon trist bok?!