Höstlov!

För första gången någonsin har vi tagit höstlov i vår familj! Att äntligen få skriva L (L=Ledig) i rutorna på lappen ifrån Fritids har varit otänkbart tidigare. Vi har inte haft den möjligheten att vara lediga när barnens höstlov infaller. Men i år! Äntligen!!!
 
 
Vi började med att hämta upp Malin i Borlänge. Där tog vi ett besök vid Aqua Nova. Så otroligt skojigt. Jädrar, vad vi åkte i rutchkanorna. Så klart lurade ungarna mig upp i den värsta av dom, men efter den första skräckturen så var jag såld. Som vanligt trängde jag mig före alla barn i kön upp och blev huxflux kring 12 år igen. ;) Kanske inte riktigt så men nästan.
 
Efter Aqua Nova fortsatt vår färd mot Hufvudstaden.
 
 
Hotellmys och restaurangbesök stod på schemat.
 
 
En mycket saknad och efterlängtad storasyster slöt upp och avnjöt en god middag tillsammans med oss! Härligt att få rå om henne lite även om det bara är för en kort stund...
 
Efter restaurangbesöket drog de stora tjejerna och pappan på Bio i Solna. Mall of Scandinavia skulle minsann få sig ett besök av familjen.
 Jag och Stina hade helt andra planer...
 
 
Vi har varit på SPA!
Så himla mysigt. Den här Prinsessan vet hur man ska njuta!
 
 
 
Vi ska bo här i några nätter. Stina har redan gjort sig bekant med hotellets personal.
Egentligen inte så konstigt med tanke på hennes outfit....
0 kommentarer publicerat i Familj
Taggar: Barn, Familj, Höstlov, Stockholm