Skidglid med Judit & Judit!

Ni kan inte ana vad jag har längtat efter dagens lunchträning. Av flera anledningar. Men kanske den största av dom; Team Judit & Judit är fulltaligt!
 
I alla fall idag! 
 
 
Vi bestämde tidigare i veckan att ta med laggen för att dra några varv uppe på skidstadion på lunchträningen. Sagt och gjort. Är dom inte underbara, så säg?
Jag lämnade dessa två bakom om mig och drog ett par varv. Jag kände att det nog var lika bra... annars hade det väl blivit att man stått där i spåret med benen i kors, asgarvandes åt någon av deras dråpliga kommentarer.
 
 
Vi fick en otroligt härlig lunchträning i skidspåret! Det här kommer vi att göra om. Det som glädjer mig mest är nog att jag förmodligen får sällis av båda mina "Juditar" i skidspåret framöver. 
Underbart!
 
 
Men nu mina vänner, så är det fredagsmys på Bergvägen!
Det här duger ju inte, här ska mysas må ni tro.
 
Dessutom inväntar vi främmande i helgen. Som vi längtar!