Förberedelser.

Martina, kära lillasyster. Den här är till dig:
 
 
Jag vet att du från hjärtat njuter när du kan se att jag är trött och sliten. Se här! Klockan är 05:20 och dags för kroppen att jobba. Jag bjuder dig på den här bilden just för att du ÄLSKAR när jag är sliten. Varsågod älskade lillasyster här ser du - VERKLIGHETEN! ;)
 
Men jag mådde så mycket bättre efteråt och kände mig nästan som en liten rosenknopp! En dusch, lite lukta gott och mascara fixar biffen!
 
 
Så - som en nyponros! 
HA HA HA!
 
Appropå nyponrosor så hämtade jag en av mina hem ifrån Scouternas hajk idag. Hon luktade visserligen långt ifrån rosor...
 
 
Dessa "alltid-redo-scouter" övernattade i klubbstugan natten till idag. Gissa hur kul de har haft det då? Fast, det blev visst inte många timmars sömn.
 
 
Efter jobb och dagis så hade vi annat på vårt schema...
 
 
Det är ju Halloweendags! Imorgon är det ju liksom dags. Då är det "Bus eller godis"-tajm. Förberedelserna är flera. "Ge-bort-godiset" är inhandlat och klart, pumpan urtagen och klar, planerna inför våra ruskiga dräkter är i full gång.
 
Vi får väl se om vi ses.... 
 
 
 
MOHAHAHAHAHAAHAHA!!!!