Själavård på hög nivå!

Idag lämnade vi barnen med mormor & morfar på förmiddagen för en stund uppe på fjället, bara Johan och jag. KVALITÈTSTID!
 
 
Det är såna kontraster från Stockholms innerstad när jag ibland är där i tjänsten, till den storslagna naturen i fjällvärlden, tystnaden... stillheten...
 
 
Här uppe på Öjön i Ljungdalen kan man hitta allt det där!
 
 
Just nu har man svårt att företsälla sig att sitta på kontoret på tisdag igen. Det känns otroligt avlägset och icke lockande!
 
 
Jag spenderade halva dagen på längdskidor uppe på fjället...
 
 
För att sen åka hem till mormor och svida om och hämta Ester för en eftermiddag i backen!
 
 
Hur kul som helst att få åka med Ester! Fast... hon åker MYCKET fortare än mig! GALENPANNA!!! Det är störtlopp som gäller för hela slanten.
 
 
Vi hittade några roliga skogsvägar som vi testade. Jag hoppade faktiskt både längre och högre än Ester till slut! :)
 
 
Riktigt, riktigt härligt. Snacka om själavård på hög nivå!
 
 
Man kan ha det sååå mycket sämre!