Härliga söndag!

Åh, vad jag älskar söndagar som såna här söndagar som vi har haft idag. De är VÄLDIGT sällsynta, men just idag fick vi äntligen en sån! Inget på schemat, bara vara och ta dagen som den kommer. Inga måsten (okej, jag har tvättat två maskiner, handlat och städat, men ändå?!), ligga och slöa lite i soffan, mysa och softa.
 
En tur till skogen för lite friskluft och skogsdoft är ju inte fyskam det heller!
 
 
Jag älskar verkligen hösten och alla vackra fäger. Skogen luktar så makalöst gott på hösten!
 
 
Och efter gårdagens "Schäfer-Katt-fest", så känns det som om man behövde friskluften lite extra mycket idag... :)
 
 
Dessutom vaknade denna lilla krabat lagom när gästerna skulle gå för att hålla sina föräldrar vaken lite längre med ett kruppanfall.
 
 
Efter halva dagen hade den mesta av hesheten försvunnit och hon var sitt gamla vanliga jag igen...
 
 
Vi får väl se hur kommande natt artar sig. Vore skönt (och hälsosamt!!!) med lite sömn inför kommande vecka!
 
 
Yosh behövde också friskluft, framför allt behövde han leka- och springa av sig lite.
 
 
Det märktes inte alls på Yosh att det var fest igår...
 
Lyllo!
 
Som traditionen bjuder så måste de som höll ut längst på årets "Schäfer-katt-fest" få en hedersplats här på bloggen;
 
 
För andra året i rad vann Stefan & Cia! Maria fattades... hon smashade till och följde med partypinglorna på krogen. Ja, Herre Jösses??!
 
Tack alla Ni underbara som kom och förgyllde min födelsedag! Så himla trevligt! Och tack snälla för alla fina presenter!!!
 
Puss på Er!