Lunchträningen utbytt...

Det har kommit lite snö i Järvsö...
 
Därför gjorde jag ett smart drag att byta ut dagens lunchträning mot en annan form av träning.
 
 
Eftersom Mannen är borta på godsjakt i några dagar och snöslungan och jag inte är några bästisar precis, så blev det till att handskotta HELA JÄVLA UPPFARTEN!!! Med betoning på UPP...
 
 
Det gäller att förekomma än att förekommas! Inte så skoja att komma hem med 3 hungriga barn (den 4:e ligger i sjuksängen) och inte ta sig in...
 
Därför var jag lite smart och åkte hem och skottade av HELA JÄVLA GÅR´N!
 
 
Tyvärr så är det nog så jävligt så jag måste göra om hela skiten mot kvällsidan... men jag ser det positivt; bra överkroppsträning om man gör på rätt sätt! :)
 
Dessutom är det rätt skönt att vara ute i snöväder med rätt kläder.
 
 
Nu går det ju i alla falla att komma in...
 
För hur mycket snö det än må komma så har jag lovat mina tjejer fredagsmys.
 
Har jag lovat så har jag lovat. Jäklar vad vi ska mysa med smarr och tända ljus!
 
Trevlig fredag på Er!