Team Judit & Judit med "Fusk-Karin".

Onsdag och dags för Team Judit & Judit-träning. Idag hade fd Fräsen, vår nya Judit alias "Bruno" (Therese har ju färgat bort sin "Fräsfärg" och är numer omdöpt till Bruno) bjudit in en gammal vän. Vet inte om de är så bra vänner egentligen... Jag menar, bjussar man sina vänner på ett mördarpass med Schäfer-katten för att vara schysst? Gör man så?

Aja, inte vet jag... :-)




Bruno (fd Fräsen) stolt och slut efter att ha utmanat sig själv i roddmaskinen. 5000 m på 23:54 minuter!

"A.. fan.. det här ska jag fan tala om för Jon ja... han kommer aldrig tro mig han e! Du måste fan ta en bild på displayen så jag har bevis. Jäla... fan va bra ja är!"



Så - SER DU NU DÅ, JON??!




Brunos (fd Fräsen) kompis (?) Karin fick köra på crosstrainern. Vad jag förstår så är hon också en tapper nyfrälst, träningsfreak som har tappat bra många kilon och omvandlat dessa till annat än fett, nämligen muskler!

Bra där, Karin!



Schäfer-Katten står och spänner sig lite.... bara för att, liksom... :-)



Å hej! Å hej! Å hej Jennifer Lopez-stjärten!

Tant Gul, Tant Grön och Tant Vit kör så svetten lackar!



För att skingra smärtan i gluteus maximus, så kunde man ju sjunga på Loreens Euphoria...

Judit (Hanna Svensén) sjunger hellre än bra. Se bara hur Bruno lider, inte bara av smärtan i rumpan...



Vi döpte Karin till "Fusk-Karin" för att hon maskade lite när det blev till att orka åtta till!

Nej då, hon kämpade bra som bara den! Hoppas att du hade kul och att du vågar träna med Team Judit nästa gång du är hem!