Lördagsträning med benhinnetortyr!

Idag hade jag en träningsdate med Pauline och Ann-Catherine, ett härligt team mor & dotter!



A-C har gjort en enorm resa! Dessutom var det inte länge sedan hon väldigt bestämt talade om att hon minsann inte kan springa på löpbandet!

Nähäe? Vad skådar mitt norra öga? Va?

Intervaller så det sprutar om det!



Pauline överträffade sig själv idag igen! Ökade på bra med löpningen och höll ut ännu mer än sist! Snart är det dags för eldprovet...

Jag längtas! =)



Så blev det lite kostdiskussion...;

"Ja.. ska jag säga vad du brukar göra?"

A-C; "Vaddå, vad menar du???!"



A-C fokuserar till 100 %. Orrrrkaaa liiiiite tiiiillllll!!!



Baksidan fick sig en omgång också!



A-C bjöd mig på lite tortyr av mina inflammerade benhinnor...



Vi har ju en liten deal, "ge & ta"...

Jag ger träningsvärk och får massage av mina onda benhinnor.

Det var fanimej bland det jävligaste... herre min gud.

A-C var ju med när jag födde min yngsta, Stina, vid ett kejsarsnitt. Hon är narkossköterska... Hade velat att hon hade trollat fram de där grejorna jag hade då... en fin liten ryggmärgsbedövning? Lustgas? Någonting bara?

Men stort tack för hjälpen och massagen!!!