Träningsdagbok=koll på läget!

Ett tips till Er som liksom befinner sig i början av sin nyfunna livsstil - för en träningsdagbok!

Det är ett enkelt och bra tips som ger en bekräftelse på vad du har gjort, du kan själv göra anteckningar hur träningen kändes, vad du har ätit under dagen och vad nästa mål kommer att vara.

Så klart kan den ju anpassas precis efter vilken mål man har med sin träning.



För min del så är målet att kunna greppa ordentligt med tummen igen så jag kan köra lite styrka och öka muskelmängden.
I afton körde jag bröst, biceps och mage.

Det går... men det gör förbaskat ont! Den 6:e ska jag tillbaka till sjukgymnasten för att bryta upp lite till... Aj!



Det är trist att inte kunna köra styrkan som förut. Men jag ska icke klaga, det kunde ha varit värre!
Bit ihop, kom igen!



Kärlek är; Att komma hem ifrån träningen, trött och slutkörd, känna doften av god mat, hitta Mannen vid spisen som lagar en av mina favoriter! Han har tänt ljus och förberett så det bara är för mig att hoppa in i duschen, ren, fräsch och nytränad kan jag sedan njuta av en god middag!

Lycka!