"Jag kan så mycket!"

Tänk... jag känner mig lite som "Lotta på Bråkmakargatan", hon som myntade frasen;

"Jag kan så mycket... ja... jag kan nästan allt... förutom slalom!"

Jag kan åka slalom - OCKSÅ!



Gårdagen spenderades på Boule BAR i Vasastaden. Vi tog emot våra kunder som ville fira 20-år jubilieet med oss.

Boule... fan, vad töntigt! Måste man ha basker då??! Röka en cigarill??!

Döm om min förvåning när jag upptäckte att jag var bra på det OCKSÅ! Jag är alltså inte bara bra på Gocart, nu kan jag ju spela Boule också!



Ser ni tekniken? Den bara fanns där, helt naturligt. Det var en bouleturnering där vi delades in i olika lag tillsammans med våra kunder. Jag och Jörgen Molin var ett lag. Passande tycker jag. Han är ca 2.05 m lång... jag är ju en tvärhand hög. Charmerande! Men vilket team vi var! Det var high five allt som oftast när vi placerade våra klot perfekt intill "lillen".



Det var (som vanligt när jag tävlar) på blodigt allvar. Så blodigt att vi ibland var tvungna att ta fram måttbandet för att se vem som egentligen låg nämast "lillen".



Som sagt, jag kan så mycket... ja, nästan allt!