Nu är vi på väg emot varmare breddgrader!

Vi har mellanlandat hos mamma och har fått massor av gott att äta, jag har fått mig ett glas vin och sitter och pratar och myser. Barnen sover sött i mormors sängar.



Imorgon är det dags för Esters och min resa till Alcudia. Vi ska bara mysa, rå om varandra, bada och förhoppningsvis också sola! (Snälla DU där uppe, giv oss massor av sol!!!)

Är ju inget jättefan av att flyga... men den biten får jag så lov att ta tag i imorgon. Hade ju oturen att sitta på en flight i september 2001. Lagom skoj och det har satt sina spår.

Jag har ju självklart flugit flera ggr efter det, men det blir inte lättare. Nej... fy bövelen, vill påstå att det bara blir värre för varje gång.

Giv mig styrka och mod!!!



Men hit ska vi! Här ska vi ligga på rygg och bara (förhoppningsvis) lapa sol. Det är ju det här som gör att man utsätter sig för denna fruktansvärda känsla av panik.

Men... man är väl Viking?

Önska oss nu en riktigt härlig semester. För det tänker vi ha, så det så!
:-D
#1 - - Sigbjornkristiane:

Interesting site. Worth the visit!