Stortjej på RIKTIGT!

Igår hade jag ett ärende till Gävle.

&"%¤#/&(/"¤&("!(¤==#/#"%"&!¤!!!

Nåväl, eftersom jag ändå var i Gävle och dagen redan var förstörd, så blev det ett besök på IKEA innan hemfärd.

STORTJEJSSÄNG!!!



Gissa hur mallig Stina var när den ÄNTLIGEN stod på plats??! Visserligen tar hon bara upp en tredje del av sängen, men hon är ju STORTJEJ nu och har fått STORTJEJSSÄNG lika som Ester och Malin!



"Mamma, du får inte vara här, för det här är min säng!"

????! Men...???

Jag fick läsa sagan (skitdålig Hello Kitty - me hate!), sen åkte jag ut ur rummet.
Okej, nog för att du har fått en STORTJEJSSÄNG, gumman. Men stopp och belägg! Icke bliva stur SÅ fort!

#1 - - Anna:

Visst är det läskigt att de är små så kort tid! Fast även när de är stora i sina egna ögon, så är de ju ganska små i våra ;)



Den där sängen verkar förresten väldigt populär, ni är tredje familjen jag känner till som har den ;)