Torön i mitt hjärta

En härlig kväll och magen står på tvären, jag är mätt som få efter en Grill- och räkbuffé som avnjöts till en härlig allsång med Jörgen & Co.

Ebba passade Stina och gjorde det så himla bra. De har haft massor av mys och Räkan har ju så klart fått gjort massor av saker hon annars inte får. Å andra sidan, det ska vara roligt att vara med storasyrran själv! Har bildbevis på att flickebarnet har gått upp för HELA TRAPPEN SJÄLV!!!



På Torön var det tävling ala "Så ska det låta". Man skulle gissa på olika Intron. Jag vann en hatt som det står Jägermeister på. Fin va? Det kommer att bli min sommarhatt!
Hur jag vann den är vi inte riktigt överens om.... men jag har rätt! (Så klart!)



Kvällen började himla mulet, men så kom solen och vi fick en sån där ljuvlig sommarkväll. Vi tog ju så klart paraplyet med oss "bara-ut-i-fall-om".



Ja, vad säger man? En jävligt snygg hatt i varje fall!