Före och efter

Ja, men nu är det inte allt kvar ska jag be att få berätta! Några lister som ska dit, städa och plocka in lite möbler och piff. Sen så mitt herrskap har vi oss ett nyrenoverat kök!!!



Så här gräsligt såg det ut före... Jag vill göra er uppmärksamma på den gräsliga mattan och den ofantligt osmakliga kulören på tapeten! Visserligen med mina fantastiska barns konstverk på den här bilden...



Samma vägg några dagar senare! Kulören är borta. Det gräsliga golvet lika så.



En bild tagen åt andra hållet, mot köksdelen så att säga. Och som ni alla förstår är det ju FÖRE!



*trumvirvel*............. EFTER!!!



Här har jag lyckats klämma in den nya bänkskivan OCH blandaren med diskho.
Ja, i afton ska jag lägga mitt huvud på kudden och känna mig rätt nöjd.

Godnatt mina vänner. På återhörande!
#1 - - Mamsen:

Vilken förvandling!!!!Oooootroooligt!!! Ni är superduktiga!

#2 - - ebbaJoe [jesusofsuburbia]:

ööööh när åker vi till sala? när kan jag träffa sarah?



fint.

fast dina barns (jag) konstverk var finare. jag och stina ritade lite också. när inte du och johan såg. HEHEHEHEHEHEHEHE...