Välkommen 2019 och alla nya möjligheter!

Så har vi knutit ihop säcken för 2018 och står inför 2019.
Vi har lagt ett fantastiskt år bakom oss och blickar med stor förväntan fram emot 2019.
 
 
Det kommer bli ett spännande år.
Man kan ju fråga sig om det kan bli mer händelserikt än förra året?
 
 
Men det verkar så!
Håll i hatten så mycket spännande vi har framför oss inför 2019!
Jag känner på mig att jakten kommer att få en ännu större plats i mitt liv än 2018.
 
Jag hoppas och tror att jag hinner ut på ett par fler jakter snart.
Jättesnart faktiskt, för abstinensen är just nu väldigt svår...
 
 
Men julledigheten tillsammans med våra barn har varit och är underbar och välbehövlig.
 
 
Men säg det som varar för evigt?
Imorgon drar Mr. Perfect iväg på jakt och kommer hem på lördag.
 
 
Han drog det längsta strået den här gången.
Jag hoppas att det blir min tur nästa gång!
 
 
 
Det går ju ingen nöd på oss på något vis.
Jag och den yngsta stjärnan spenderar en hel del tid i stallet.
 
Tonåringarna brukar vi få låna ibland.
Det är ju inte alltid vi duger till umgänge när det gäller tonåringarna längre...
 
 
Jag har hunnit slängt ut julen också.
Sååå skönt att få lite rent och fräscht i huset efter allt pynt.
 
Det är jättemysigt inför julen, men när nyåret är här då känns huset rätt "kladdigt" och rörigt.
Då är det skönt att få slänga ut granen och bjuda in ljuset igen!
 
 
Nåväl, välkommen 2019!
 
Jag ser fram emot ännu ett spännande år med massor av utmaningar och möjligheter!
 
Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år!
💕
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: 2019, Barn, Gott nytt år, Järvsö, Järvsöbacken, Nyår, Nyårsafton, Slalom