Kiruna!

Jag spenderar några dagar i Kiruna.
Jag har aldrig varit så långt norrut tidigare.
 
Det står jakt på schemat imorgon och jag ser fram emot det något enormt.
 
Jag har en sån tur som får träffa många härliga personer genom mitt jobb och olika kanaler.
En av dem är sociala medier.
Ett perfekt sätt att nätverka på!
 
 
En av dessa härliga personer har bjudit mig hit upp till Kiruna.
Jag ska få följa med honom på älgjakt imorgon.
 
Han har till och med lovat mig en bjässe till älg som jag ska få skjuta.
 
Jag hoppas att han håller vad han lovar... 😅
 
 
Hur som helst så är jag så otroligt tacksam för hans gästvänlighet. För att han har visat mig en del av Kiruna.
 
För att jag får den äran att uppleva allt detta vackra och magiska.
 
 
Ljuset i kväll var magiskt.
Bilderna är tagna med min Iphone, helt oredigerade. 
 
Jag hade egentligen ingen lust att gå in, men jag behöver äta lite.
Just den biten är inte min bästa egenskap när jag är ute så här.
Dålig fantasi...
 
 
Vad tror ni om det här?
Det är väl kanske inte "jägarmat" direkt.
Men va fasen?
 
Jag lovar att ta igen det imorgon!
 
 
En kommentar publicerat i Jakt
Taggar: Allt om Jakt och Vapen, Foto, Jakt, Jägare, Kiruna, Lappland, Norrbotten
#1 - - Malin:

Vilken härlig blogg mkt läsvärt och superfina bilder :-)
Nästa vecka drar vi till Jämtland för att jag längtar som en tok.// M

Svar: Tack! Hoppas att du fick en fin vistelse i Jämtland!
Katharina