Lyllo mig!

Tänk vad härligt det är när klockan är strax före fem på morgonen. Den friska luften som möter mig när jag går ut genom dörren är som en rejäl dos Bricanyl. Den liksom öppnar upp hela bröstet.
Yosh har lite svårt att inte visa sin iver. 
Han vet vad som väntar.
Han älskar det lika mycket som jag. 
 
Yosh och jag.
Bara vi två och mitt vackra Järvsö!💕
 
 
Att börja veckan på det här sättet är magiskt!
Vilket väder sen?
Jag njuter för varenda minut, suger i mig alla solstrålar jag kan! 
 
 
Igår blev jag dessutom rejält omhändertagen av min fina familj!
Morsdag.
Min dag.😎 🙏
 
Jag brukar alltid få den här dagen till bara min. Bara göra saker som jag vill och gillar.
Äta den mat jag vill och gillar.
 
Min käre make trodde säkert att jag skulle börja dagen men en löprunda eller på rullskidorna.
Men se där gick han bet!
Jag hade nämligen planerat det så pass att dagen var träningfri=solstol och podd!
 
 
Min dag avslutades med en riktigt god middag och lite bubbel i glaset.
 
Men att få vakna upp till detta slår faktiskt det mesta.
Idag var första distanspasset på ett år utan smärta och hälta efteråt. Så härligt att få ett bra resultat av den rehab jag faktiskt har gjort!
 
 
 
 
 
Det är nog inte så svårt att förstå att vi njuter av våra stunder tillsammans.
Jag är verkligen så tacksam över att vi kan springa igen.
Båda två.
För två år sedan höll det ju på att bli Yosh sista löprunda när hans lunga sprack.
 
Tur att man räddade livet på honom nere på Universitetdjursjukhuset i Uppsala!
Hur skulle jag annars ha överlevt utan honom?
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Glädje, Löpning, Morsdag, Träning, Vorsteh, järvsö