Jag kan gärna ha lite mer vinter...

Jag vet att många är väldigt mätt på snö och vinter, men jag måste säga att jag kan gärna ha lite mer vinter. Det gör mig inget alls faktiskt.
 
 
Från att verkligen ha hatat vintern, så har mina starka negativa känslor övergått till en oändlig kärlek till snö, kyla och vinter.
Jag tycker att man kan göra så mycket på vintern.
 
 
Visst längtar väl jag också efter ljumma sommarkvällar med något smarrigt på grillen och något läskande (helst med bubblor och en bokstavsändelse på "agne" 😅) i glaset.
Men jag tänker njuta av den här fantastiska vintern som vi för en gångs skull har fått!
 
 
Hur många vintrar har vi inte gnällt och klagat på att det aldrig blir snö? Att det inte längre är såna där vintrar som det var förr, när man var liten.
Men nu - ÄNTLIGEN!
 
 
Just nu är det helt perfekt!
Dagarna bjuder på sol och plusgrader medan nätterna är kalla och ger oss lagom med minusgrader som gör att snön håller fina spår och leder.
 
 
Jag har ju hittat ytterligare en aktivitet att ägna mig åt vintertid.
Tekniken är fullständigt kass, men jag hankar mig fram på hemmagjorda skateskär.
Vi åker mest på pannben och vilja.
Men det har vi ganska gott om både jag och Yosh så då är ju hälften vunnet! 😂 ✌