Järvsö mitt vackra Järvsö!

Jag tror att man uppskattar "hemma" än mer när man just varit borta.
Fast jag är nog rätt bra på att uppskatta "mitt" Järvsö varje dag.
 
 
Jag njuter hundra procent av allt Järvsö bjuder på när jag är ute på mina rundor. 
 
 
Många undrar om jag är helt galen som skuttar ut kl 04:30 så där retsamt glad och sprallig.
Nej, inte alls galen. Bara otroligt lycklig över att jag KAN göra det.
Att min kropp är så vänlig så att den går med på alla mina upptåg.
 
 
Att jag kan få ta vara på dessa underbara stunder och tanka ny energi, byta ut negativa tankar och stress mot en tyst och alldeles ny dag i den här miljön.
 
Vem kan inte påverkas positivt av det?
 
 
 
Tack för att jag får njuta av dig, mitt Järvsö!
 
Sommar som vinter, höst som vår.
 
En kommentar publicerat i Friluftsliv
Taggar: Löpning, Running, Sommar, Träning, hälsingland
#1 - - Angelica Wåhlin:

Det ser helt fantastiskt ut!

Svar: Tack! Ja, det är helt fantastiskt! <3
Katharina