Dessa fantastiska mornar!

Igår när jag skjutsade Ester till en kompis så säger hon;
 
"Alltså mamma, du måste ju ha ett perfekt liv egentligen! Du har ett jobb som du älskar, du har en själsfrände som du är gift med och nu ska vi bygga nytt hus! Du har ju allt!"
 
Ja, jag har faktiskt ett helt perfekt liv! Och jag är så tacksam för det!
Det har ju kanske inte alltid varit en spikrak väg och inte heller helt smärtfri.
 
 
Men jag måste säga att med facit i hand, så har jag nog klarat mig rätt bra ändå.
 
Det är sant som hon säger min kloka Ester, jag har ett helt perfekt liv!
 
 
Jag är så tacksam över att mina ben mår bra igen och bjuder mig på dessa underbara löprundor tidigt i mitt vackra Järvsö!
 
Jag är så tacksam över att min bruna bästis lurade döden sommaren 2016 och kan följa med mig på mina rundor och dela det här med mig.
 
(Det är ju inte många andra som vill... )
 
 
Jag är så ofantligt tacksam över att Stina mår bättre!
Att hon i just detta nu har sin bästa vecka i livet.
Hon tillbringar den nämligen på sitt livs första ridläger.
Jag älskar att se glädjen i hennes ögon och att hon, i ridtjejsgänget, blir som vilken unge som helst!
 
Jag är också så makalöst tacksam över när alla barnen är hemma och jag ser kärleken systrarna emellan.💗
 
 
Jag är så tacksam över min själsfrände till man som tillåter mig göra allt jag vill!
Han pushar mig och tror på mig i alla lägen. 🙏💕
 
 
Det finns ingeting som han inte tror att jag klarar av.
Jag själv tror ju inte att jag klarar ett skit.
Men när jag klarar det, vilken tuff uppgift det än handlar om, så blir jag så vansinnigt lycklig och glatt överraskad, medan Johan ofta säger att han redan visste att jag skulle klara det.😅😘
 
 
Att känna sig hel, innifrån och ut, det är sånt som han har lyckats plocka fram hos mig. 
Jag har kommit fram till att jag är nog inte så jäkla pjåkig ändå. Jag är nog rätt bra faktiskt.
 
All den här tacksamheten blir så slående när man tar sig tid att känna efter, lyfta blicken och ta in allt.
 
Det gör jag lite extra under mina morgonrundor.
 
Tack livet! 🙏💕
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Träning
Taggar: Jakthund, Järvsö, Livet, Lycka, Löpning, Running, Sommar, Tacksamhet, Trailrunning, Träning, Vorsteh
#1 - - JUNITJEJ:

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack! Ja, det är makalöst vackert tidigt på mornarna här!
Katharina