Sommar, sol, skytte och semester!

Det händer inte alls lika ofta längre.
Men det är ändå mindre än en månad sedan det hände senast.
 
 
Det jag syftar till är att ha alla våra barn hemma samtidigt.
Idag var en sån dag.
 
Ebba som normalt pluggar på journalisthögskolan i Stockholm jobbar under sommaren på vår lokala tidning och kunde också därför joina oss andra på en liten "family gathering".💕
 
Ebba älskar att njuta av vårt Järvsö.
Det är nu hon ser allt det vackra som hon tidigare var för hemmablind för att uppskatta.
 
 
 
Men vilken sommar vi har?
Herre Jösses, så underbart.
 
Många klagar på värmen, men jag njuter.
Som hela mitt väsen njuter!
Slippa frysa!!!
 
 
Jag vet inte hur många gånger vi var i älven idag. 
 
Värmen gör så att man liksom inte ids att sitta några längre stunder i solen innan man måste i och svalka sig lite.
 
Älven brukar ju vanligtvis vara rätt kall, men nu är det helt ljuvligt!
 
 
 
Efter stranden var det dags att träna upp skyttet inför jakten.
Förra veckan när vi var iväg var jag lite ringrostig och kände mig rätt missnöjd till en början av serierna.
Men det lättade efter ett tag.
 
 
 
Idag var det ändå roligare!
 
 
 
Fick till riktigt fina serier på slutet.🙌
Det känns bra inför jaktsäsongen.
 
Men jag kommer nöta lite till. Det är ju så roligt och väldigt, väldigt nyttigt för alla jägare att se till att skyttet känns bra inför jaktsäsongen.
 
Imorgon packar vi väskorna för en sväng till Norge och släktträff.
Det kommer bli spännande!
 
0 kommentarer publicerat i Jakt
Taggar: Bada, Barn, Familj, Jakt, Järvsö, Kula, Skytte, Sommar, semester