Idag firar vi bröllopsdag!

Idag för två år sedan sa jag ja!
Jag dansade in i Järvsö Kyrka tillsammans med mina fina vänner och mötte min mans blick framme vid altaret.
 
 
Den känslan var helt oslagbar!
 
 
Han som är min trygghet och är det lugn jag själv saknar.
Han som håller mig tillbaka lite när jag har lite bråttom i tankar och handling.
 
 
Han som är det tålamod jag själv inte besitter.
Han som packar min väska i smyg för att han vet att jag i all hast glömmer några viktiga saker...
 
 
Han som tror att jag klarar mer än vad jag själv tror.
Han som ger mig möjligheterna till att prova nya saker och utmana mig själv.
 
 
Idag ska vi fira vår dag!
Hans och min.
Som hustru och man. 💕
 
 
Jag är makalöst stolt över att få vara hans hustru.
Att få bära hans namn.
 
 
Han ger mig tryggheten jag saknar.
Han ger mig tålamodet jag inte har.
 
Han älskar mig för den jag är. Precis bara för den jag är.
 
Det är en underbar känsla!
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Bröllop
Taggar: Bröllop2016, Bröllopsdag, Weddingday, kärlek