Firar framtiden

Jag lever verkligen ett spännande liv. I mitt tycke i varje fall! Fast å andra sidan är jag ju både blond och lite korkad, vilket gör att det jag ser som spännande och häftigt, kanske andra bara rycker på axlarna åt. Men är det inte lite härligt att vara lite korkad och lycklig då? Jag trivs här. Jag trivs inne i min rosa, lilla bubbla.
 
 
Vi står mitt i livet och med en massa stora beslut att fatta. Spännande som tusan!
Samtidigt så väcks oron i mig lite. Jag har alltid varit sån, vill liksom veta i förväg. Ha kontroll.
I´m a controll freak.
 
Men vi har en spännande vår att gå till mötes! På flera sätt!
 
 
Och jag harvar på. 
I tidiga ottan.
Det bästa är att jag blir så lycklig av att se att ljuset börjar komma tillbaka. Det är ju nästan ljust kl 07 nu!
Tänk när våren är här på riktigt, när jag (förhoppningsvis) kan ta mina tidiga löprundor i morgonljuset igen!
 
 
De här fötterna har ju haft bättre dagar så att säga...
Jag har ju haft ont väldigt länge. Vid förra årets Vasalopp var jag osäker på om jag skulle klara av att harva mig in i mål med dessa ömmande hälsenor. Nu gjorde jag det och dessutom två timmar (!) bättre än året före!
 
 
Så jag tog sista löpsteget i oktober för jag tänkte att nu kommer ju ändå skidsäsongen igång. Tänk att jag är alltid så himla smart? Va´?
Sökte vård och fick stora pekfingret viftat upp i mitt ansikte av farbror doktorn, som menade att det var slutsprunget för min del på minst sex månader, i värsta fall upp till 24 månader!!!
 
Han har inte mött den här envisa lilla blondisen från Jarse!
Jag sliter på med mina rehab- och styrkeövningar.
Skittråkigt, men jag måste.
 
När vårljuset är här ska Yosh och jag springa igen.
Så det så!