Bilder från mina tidiga träningsrundor

Larmet står på 04:00 och jag vaknar lite grann innan. Jag ser fram emot morgonens aktivitet och längtar ut. Ja, jag vet att jag inte riktigt är som alla andra. Men det är ju inget nytt under solen? Varken för mig eller för er, tänker jag. 
 
 
Det finns en massa fördelar med att träna tidigt. Att få ta del av allt det här vackra.
Jag slås varje gång av hur magiskt vackert det är här i Järvsö. 
Det känns som om jag alltid har något nytt att upptäcka trots att jag är ute i stort sett varje morgon.
 
 
När vädret formar vackra tavlor av naturen så är det underbart att ta in och njuta av det. Stanna upp och passa på att ta in det.
När jag är ute och springer, åker rullskidor eller bara tar en härlig promenad med min älskade Yosh, så har jag alltid mobilen med mig för rätt vad det är ser jag något vackert som jag vill föreviga eller dela med mig av.
 
 
Jag fick en fråga igår på Instagram vad jag fotar med.
Det är så simpelt.
Min Iphone 7.
Inga filter.
Inget efterredigerat.
Det du ser är vad jag såg.
 
 
Ljuset räcker ofta till för att lyckas fånga det vackra.
Jag är ingen fotograf, det vill jag poängtera.
Jag är bara intresserad och finner mig mycket road av att fånga ögonblicket i en bild.
 
 
Det är mäktigt och magiskt på en och samma gång.
Allt det här som jag upplever i tidiga ottan går inte att ersätta och jag må låta löjligt klyschig, men den är makalöst vackert i Järvsö.
0 kommentarer publicerat i Friluftsliv
Taggar: Bilder, Foto, Fotograf, Iphone7, Morgon, Naturbilder, Träningsmorgon, järvsö